Coș
Motor benzina 6|5 C:P Sponka Micul Fermier
La comanda
Descriere

Motorul pe benzina 6,5HP cu ax orizontal, GF-0163 este un produs robust, eficient si fiabil ce poate fi utilizat pentru o gama larga de aplicatii casnice sau gospodaresti cum ar fi:

• Utilaje pentru gazon si gradina;

• Motocultoare / Motocositoare;

• Utilaje pentru constructii / industriale;

• Generatoare de curent;

• Echipamente agricole;

• Motopompe de irigat.

 

Motorul pe benzina 6,5HP cu ax orizontal, GF-0163 este proiectat si garantat pentru functionarea la temperaturi ambientale cuprinse intre -5°C si 40°C la o altitudine de maxim 1000m peste nivelul marii. Umiditatea trebuie sa fie mai mica de 50% la 40°C. Poate fi depozitat sau transportat la temperaturi ambiante intre -15°C si 55°C. La temperatura ambientala de 20°C, uleiul poate ajunge la maxim 120°C. Pentru temperaturi sub 40°C se impun schimbari mai frecvente ale uleiului. Daca temperatura aerului de admisie a motorului depaseste 40°C sau altitudinea este peste 1000m, densitatea aerului devine mai scazuta si va produce o pierdere a puterii motorului.

Motor benzina 6|5 C:P Sponka Micul Fermier

  • Cod produs:
  • Disponibilitate:
  • 81071
  • La comanda
2 423,00 MDL (buc.)
Acest articol este disponibil doar la comandă. Contactați-ne pentru a discuta detalii.
Descriere

Motorul pe benzina 6,5HP cu ax orizontal, GF-0163 este un produs robust, eficient si fiabil ce poate fi utilizat pentru o gama larga de aplicatii casnice sau gospodaresti cum ar fi:

• Utilaje pentru gazon si gradina;

• Motocultoare / Motocositoare;

• Utilaje pentru constructii / industriale;

• Generatoare de curent;

• Echipamente agricole;

• Motopompe de irigat.

 

Motorul pe benzina 6,5HP cu ax orizontal, GF-0163 este proiectat si garantat pentru functionarea la temperaturi ambientale cuprinse intre -5°C si 40°C la o altitudine de maxim 1000m peste nivelul marii. Umiditatea trebuie sa fie mai mica de 50% la 40°C. Poate fi depozitat sau transportat la temperaturi ambiante intre -15°C si 55°C. La temperatura ambientala de 20°C, uleiul poate ajunge la maxim 120°C. Pentru temperaturi sub 40°C se impun schimbari mai frecvente ale uleiului. Daca temperatura aerului de admisie a motorului depaseste 40°C sau altitudinea este peste 1000m, densitatea aerului devine mai scazuta si va produce o pierdere a puterii motorului.